סכסוכים עסקיים הם דבר טבעי ושכיח

ישנם נושאים רבים ומגוונים הנכנסים תחת הכותרת של סכסוך עיסקי:
סכסוכים בין חברות או בעלי עסקים, למשל: בין חברה לספקים שלה.
סכסוכים בין שותפים לאותה חברה או עסק, למשל: על דרכי הניהול או פרשנות חוזה. 
סכסוכים בין לקוחות לעסק על מוצר פגום או שירות לקוי שניתן להם.
סכסוכים בין חברות ביטוח ללקוחותיהם ועוד.

המגשרים שלנו
מוסכם - מרכז גישור ארצי
מוסכם הינו גוף הגישור הגדול היום בישראל המתמחה בגישור במשפחה,מוסכם הוקמה לפני כ3 שנים
רוזנבאום עידית - מגשרת
052-9171627
1.5 קמ
אידית הינה מגשרת המתמחה בגישור משפחה וגישור עסקי,לאידית שנים רבות בתחום והרבה תיקים הנסגרו בהצלחה
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
072-3304202
1.5 קמ
מאיה הינה עו"ד ומגשרת העוסקת בגישור למעלה מ10 שנים בהצלחה מרובה,מאיה מגשרת סבלנית הרואה את טובת הילדים והמשפחה כערך עליון בתהליך הגישור,מאיה סיימה מאות תיקי גישור בהצלחה מרובה. שירותי גישור - עו"ד מאיה שפירא, מתמחה בגישור פנים ארגוני והרצאות לארגונים בתחום הגישור והשפה הגישורית.  
דליה עוזדור מגשרת
052-9172914
1.5 קמ
דליה הינה מגשרת בעלת נסיון רב בגישור משפחה,בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובעלת תואר שני בישוב סיכסוכים של אוניברסיטת בן גוריון,מומחית בהובלת שיחה משותפת ופתרון סיכסוכים.
אולין וינשטיין - עו"ד ומגשרת
052-9128220
1.5 קמ
אוולין נחשבת לאחת המגשרות הותיקות והטובות ביותר שיש היום,היא בוגרת תואר ביחסים בינלאומיים,תואר במשפטים ותואר בהסטוריה כללית,היא מגשרת כבר למעלה מ20 שנה
ורד פרימוב - עו"ד ומגשרת
052-9170815
1.5 קמ
עו"ד ורד פרימוב הינה מגשרת משפחה משנת 2000 ונחשבת לאחת המגשרות הותיקות והמקצועיות בארץ בכלל ובתחום גישור המשפחה בפרט
אפרת אלמוג - מגשרת
אפרת אלמוג, מגשרת מוסמכת ובעלת בית הספר להכשרת מגשרים "אפרת -גישור מא' ועד ת'". דוקטורנטית במחלקה לניהול מו"מ ויישוב סכסוכים, ונציגת ציבור. בעלת ניסיון רב בתחום הגישור והבוררות. שירותי הגישור ניתנים בסניפים: מרכז דרום וצפון.
שלומית בן שחר עידן - מגשרת
בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס גישור+פרקטיקום. בוגרת קורס גישור במשפחה. בעלת רישיון חוקר פרטי. חוקרת משטרה בדימוס. בעלת ידע משפטי הרלוונטי לגישור. השירות ניתן במשרדנו בחיפה. שירות יעיל, מקצועי ובמחיר סביר.
גיא אטיאס - עורך דין ומגשר
0723304206
1.5 קמ
אחרי שנים רבות של עבודה בעריכת דין בתחום המסחרי העסקי כשותף בכיר במשרד מוביל בחיפה, החלטתי להקדיש את חיי המקצועיים לתחום הגישור מתוך אמונה רבה בכך שאנשים צריכים לקחת אחריות על עתידם ולא להותיר לשופט לעשות כן במקומם. במיוחד נכון הדבר בתחום האישי (בגירושין) אך גם בתחומים אחרים. הניסיון הרב שצברתי, האישי והמקצועי, מנחה אותי בגישורים ומקנה לי כלים רבים לפתרון מחלוקות בין צדדים.
אביב גבע - עורך דין ומגשר
0723303015
1.5 קמ
עו"ד אביב גבע – מרצה לגישור ובעל תואר שני במשפטים עם התמחות בגישור ויישוב סכסוכים.  גם טרם המצאת האוניברסיטה היו מגשרים בעולם, מגשרים טבעיים שאנשים היו פונים אליהם יחד כי ידעו שיש להם את היכולת להבין אותם, לרדת לשורש הבעיה, ולפרק אותה לחלקים שלה על-מנת שיהיה אפשר לדרוש מהצד השני להתייחס, לתקן, לפצות, ולסגור את הסכסוך על הצד הטוב ביותר. פנו אליי ותגלו שיש לי את מה שצריך בכדי לעזור לכם.
ניר תל-פז מגשר ובורר
ההחלטה על הפרידה הנפשית והפיזית בסופו של דבר, יוצרים תקופה קשה של מתחים רגשיים בין בני הזוג, אוירה טעונה, בלבול, תחושה של אובדן, התמודדות עם מצבם הנפשי של הילדים, שינויים כלכליים, שינוי במבנה המשפחה, שינוי במקום המגורים, שינוי בתקשורת בין בני הזוג ועוד ועוד...
גדעון אביבי - מגשר
הגעתי לתחום הגישור לאחר שנים רבות שבהם עשיתי עבודה של השתנות פנימית מעמיקה ומתוך רצון לעזור ליצור שינויי גם בחייהם של אחרים. אני מונע מהרצון לעזור להביא את המגושרים להגיע לפתרון שיתאים לשני הצדדים. אני מציע הליך גישור באווירה נינוחה וענינית,לפתרון מחלוקות וסכסוכים.תוך שימת דגש על התרת כל הקשרים ובניית יסודות חדשים לצמיחה משותפת עתידית או לפרידה מכובדת ומכבדת.
אמיר זימן - עורך דין ומגשר
עו"ד ומגשר מוסמך. עוסק בגישור עסקי, גישור משפחה (גישור זוגי, ירושות, גירושין), גירושין בשיתוף פעולה, גישור נדל"ן, גישור ביחסי עבודה ובבוררות. חבר הפורום ליישוב סכסוכים של לשכת עו"ד. מגשר מטעם בי"מ, לשכת עו"ד ומטעם מרכז הגישור של המרכז לשלטון מקומי. בעל ניסיון רב כמנהל מכירות וחוזים, כמנהל פרויקטים וכמנהל יחידה עסקית בתעשייה הביטחונית בתחומים של פיתוח עסקי, שיווק ומכירות, ניהול מו"מ והתקשרויות בארץ ובמדינות רבות בעולם, בעל ידע פיננסי, ראיה מערכתית והבנה הנדסית.
דרור כהן-אורגד - עורך דין ומגשר
072-3303013
1.5 קמ
עו"ד כהן אורגד עו"ד מזה 18 שנה נוטריון ומגשר מסחרי ומשפחתי משנת 2001 .אני מאמין כי תפקידו של האדם להרבות את הטוב בעולם, לפיכך כשליחות הלכתי ללמוד משפטים. לאחר שנים בהם שימשתי רק כעו"ד אשר מרבה את הטוב עבור צד אחד. מצאתי לנכון להתעמק בנושא הגישור שמשמעותו מציאת פתרון יצירתי עבור שני הצדדים...
דורון רביד - עורך דין ומגשר
דורון רביד , עו"ד ותיק ומגשר משנת 2005, בוגר (LLB) אוניברסיטת תל אביב בלימודי משפטים, בעל ניסיון רב בתחום האזרחי -מסחרי. ניסיוני כעו"ד , המכיר ומבין את האלטרנטיבות המשפטיות, והרצון ליישב סכסוכים בדרך אחרת, מהווים יתרון משמעותי בגישור בין צדדים. הליך הגישור, המתבצע במקצועיות באווירה פתוחה, ומתוך כבוד הדדי ושיתוף פעולה, משיג את התוצאות הטובות ביותר לשני הצדדים. service available both in Hebrew and English
רוצה שיחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
רוזנבאום עידית
|
ורד פרימוב
|
דליה עוזדור
|
מוסכם
|
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
|
אולין וינשטיין
|
שלומית בן שחר עידן - מגשרת
|
גיא אטיאס - עורך דין ומגשר
|
צבי חיימוביץ - מגשר
|
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
|
המרכז הרב תחומי לגישור
|
אמיר זימן - עורך דין ומגשר
|
בנצי כהנים - מגשר
|
מאיר ברנר - מגשר
|
לנה הנקין - מגשרת
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם:

בעלי עסקים רבים עמדו על יתרונותיו של הגישור העיסקי:

הגישור העיסקי הוא הליך זול ומהיר. ההליך מובנה למספר מפגשים בודדים עד להשגת הסכם, תוך חיסכון של הליך משפטי ארוך ויקר.
בגישור עיסקי הצדדים מנהלים משא ומתן וקובעים את פתרון הסכסוך. הם אינם נסמכים על פסיקתו של צד שלישי.
בגישור עיסקי, התקשורת בין הצדדים, הדיון על הצרכים והאינטרסים של כל צד והסיכום המשותף ביניהם מכוון לשמירת מערכת יחסים ארוכת טווח, בה הצדדים ימשיכו בקשר עיסקי מכבד וראוי.
בגישור עיסקי הצדדים יכולים להיוועץ בכל שלב, ואינם מחויבים להסכים לדבר. רק פרטים שיהיו מקובלים עליהם יבוטאו בהסכם.
בגישור העיסקי ההליך הוא חסוי ודברים שנאמרים בו לא יכולים לשמש ראיה בבית המשפט. 

גישור עסקי בין בעלי עסקים לשותפיהם

גישור עסקי נדרש לרוב כפתרון למחלוקת עסקית שנתגלעה בין שותפים עסקיים. המקור לסכסוך יכול לנבוע ממספר סיבות, ובהן: חוסר אימון, תחושת בגידה או מרמה ועוד. תפקידו של גישור עסקי, פרט ליצירת פתרון לסכסוך שימנע את הגעת הצדדים לבית המשפט, הוא גם ליצור מצב של השבת האימון והיכולת של הצדדים לשוב ולעבוד ביחד כשותפים.
באתר מגשרים עוסקים בתחום של גישור עסקי מגשרים בעלי ניסיון רב בתחום של גישור לעסקים שטיפלו בעבר בסכסוכים בין שותפים עסקיים וסכסוכים אחרים הנוגעים לעולם העיסקי. 

גישור עסקי חוסך את הצורך לפנות לבתי המשפט

גישור לעסקים מאפשר לצדדים המסוכסכים לפתור את המחלוקת ביניהם מבלי שיצטרכו לפנות לשם כך לבית משפט. פנייה לבית המשפט גוזלת  זמן רב מן הצדדים, יקרה בהרבה מפנייה למגשרים וגם עלולה לפגוע במוניטין של העסק. גישור עסקי בין הצדדים, גם אם מדובר באנשי עסקים או בין בעל העסקים ללקוח עשוי להביא את הסכסוך לפתרון שמקובל על כולם ואפילו לסלול את הדרך להמשך שיתוף פעולה בין הצדדים המעורבים בסכסוך.
פורטל מגשרים מסייע לפונים אליו במציאת מגשרים שיכולים להוביל אותם לפתרון ראוי בעיני הצדדים שיחסוך כסף,זמן ועוגמת נפש. פנייה למגשר המופיע בפורטל מגשרים, יכול להשיב את השלום לקנו והצדדים המצויים במחלוקת עשויים לגלות שהם רוצים להמשיך ולשתף פעולה גם בעתיד. 

גישור לעסקים בנושאים שאינם קשורים בכסף

כאמור, גישור לעסקים הינו תחום רחב למדי, והוא אינו עוסק רק בתחום העסקי במובן הכלכלי של המילה אלא גם בנושאים אחרים שקשורים למערכות היחסים של בעל העסק עם שותפיו, עם הספקים שלו, עם הלקוחות  ואפילו עם שכניו ברחוב היכן שממוקם בית העסק שלו.
גישור לעסקים יכול להידרש גם במקרים שבהם, בעל עסק שהעסק שלו נמצא בשכונת מגורים, מתמודד עם תלונות השכנים על תפיסת מקומות חנייה במשך שעות רבות ביום והפרעה להליך תקין של החיים בסביבה. סוגיה כזו קשה יהיה לפתור אותה בבית המשפט, אך מגשר מאתר מגשרים יכול לסייע רבות במציאת פתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים.למשל, תשלום של שעות חנייה ע"י בעל העסק לאחד השכנים, דבר שיחסוך דיונים והזמנת גרר שיגרור את רכב הספקים מהמקום.