סכסוכים ומחלוקות בנושאים שונים, הם חלק מחיינו. למעשה, כל אדם נתקל או ייתקל בעתידו במחלוקת או סכסוך כלשהו מול צד אחר, גם אם ממש לא חפצה נפשו בכך. 

בין אם מדובר בסכסוך שכנים, מחלוקות בין בני זוג, מחלוקות על ירושה, סכסוכים בתוך המשפחה או בין חברים, סכסוכים ומחלוקות בין שותפים לעבודה וכיוצ"ב, מה עושים אם אנו נתקלים במחלוקת או סכסוך כלשהו? פונים אל מגשרים!

המגשרים שלנו
גיורא אלוני - עורך דין ומגשר
עו"ד גיורא אלוני, הינו מגשר ובורר מנוסה, השתלם כמגשר במשפחה מטעם לשכת עורכי הדין וחבר בוועדת הגישור והבוררות בלשכת עורכי הדין ומשמש כדיין בבית הדין המשמעתי הארצי של לשכת עורכי הדין. את הכשרתו העסקית-מסחרית רכש בפעילותו כמנכ"ל של חברת טקסטיל פרטית במשך שנים רבות. פועל בהתנדבות כמגשר בקהילת רעננה. עו"ד גיורא אלוני הינו חבר במוסד הארצי לגישור שליד לשכת עורכי – הדין וכן, בלשכת מגשרי ישראל, שבמסגרתו הוא פועל גם כעורך המדור המקצועי של אתר מגשרי ישראל.
אילן יעקובוביץ, מגשר
072-3304236
1.5 קמ
אתם יכולים להתגרש מהר, בזול וללא נזקים מיותרים. אתם יכולים להתגרש כך ששניכם מנצחים - שניכם מקבלים את המקסימום ממה שחשוב לכם. זה יכול לקרות ללא פגיעה מיותרת בילדים. באופן שמשאיר אתכם עם עוצמה לבנות את המשך החיים שלכם בנפרד ומאפשר לכם להמשיך לתקשר ולתפקד כהורים לילדים שלכם. מה נדרש כדי שכל זה יוכל לקרות?
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
שמי דורון זיסו, אני עו"ד משנת 1986 ומגשר משנת 2000. אני בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב ובעל ניסיון של עשרות שנים. התמחותי הייחודית היא בתחום דיני הקניין הרוחני, (זכויות יוצרים, סימני מסחר, מדגמים, פטנטים, זכויות מבצעים, זכויות מטפחים, מוניטין,  הסודות המסחריים) דיני האינטרנט (חתימה אלקטרונית, חוק המחשבים, חוק ה"ספאם", חוזי אינטרנט וכו'), המחשבים והרשת (תוכנות, אפליקציות, המסחר האלקטרוני, ניהול אתרי אינטרנט וקבוצות /עמודים בפייסבוק, הגנת הפרטיות ולשון הרע/דיבה. יש לי ניסיון רב גם בתחום הסכסוכים בנדל"ן .יש לי ניסיון רב גם בניהול מכסוכי נדל"ן וליקויי בניה, אינני מייצג לקוחות בתחום זה כך שאיני מזוהה עם קבלנים יזמים ובונים וגם לא עם רוכשי דירות ומשתכנים.  
דורון רביד - עורך דין ומגשר
דורון רביד , עו"ד ותיק ומגשר משנת 2005, בוגר (LLB) אוניברסיטת תל אביב בלימודי משפטים, בעל ניסיון רב בתחום האזרחי -מסחרי. ניסיוני כעו"ד , המכיר ומבין את האלטרנטיבות המשפטיות, והרצון ליישב סכסוכים בדרך אחרת, מהווים יתרון משמעותי בגישור בין צדדים. הליך הגישור, המתבצע במקצועיות באווירה פתוחה, ומתוך כבוד הדדי ושיתוף פעולה, משיג את התוצאות הטובות ביותר לשני הצדדים. service available both in Hebrew and English
דני כפרי - פסיכולוג ומגשר
כל סכסוך מלווה בדרך כלל בכאב רב, חרדה, כעס, רגשות אשם. גישור מוצלח יביא לפתרון מהיר ויעיל (וגם זול יחסית) של נקודות המחלוקת, יפחית ככל שניתן את הרגשות הקשים יחד עם מתן ביטוי אוטנטי לרגשות, לכבוד ולצרכים של כל אחד מהצדדים.  לגישור אני מביא את לימודי הפסיכולוגיה יחד עם ניסיון חיים עשיר ורלוונטי: פסיכולוג ארגוני ותעסוקתי מומחה, לימודי פסיכותרפיה וטיפול זוגי ופרטני, גישור משפחתי וכן ניסיון רב בפתרון קונפליקטים פנים ארגוניים ובתחום של יחסי עבודה.
צבי חיימוביץ - מגשר
שרותי גישור - צבי חיימוביץ, מגשר מוסמך בעל תואר LLB במשפטים, בשלבי סיום לתואר שני במשפטים. בוגר קורס גישור כללי -מכללת גומא. בוגר קורס גישור משפחה - לשכת עורכי הדין. בוגר קורס ירושה ומשפחה עומק - לשכת עורכי הדין (כל הקורסים מוכרים ע"י לשכת עורכי הדין ובתי המשפט). מגשר בסכסוכים משפחתיים, בן שכנים, וסכסוכים בקהילה.עובד במשרד עורכי דין בהוד השרון
אביב גבע - עורך דין ומגשר
0723303015
1.5 קמ
עו"ד אביב גבע – מרצה לגישור ובעל תואר שני במשפטים עם התמחות בגישור ויישוב סכסוכים.  גם טרם המצאת האוניברסיטה היו מגשרים בעולם, מגשרים טבעיים שאנשים היו פונים אליהם יחד כי ידעו שיש להם את היכולת להבין אותם, לרדת לשורש הבעיה, ולפרק אותה לחלקים שלה על-מנת שיהיה אפשר לדרוש מהצד השני להתייחס, לתקן, לפצות, ולסגור את הסכסוך על הצד הטוב ביותר. פנו אליי ותגלו שיש לי את מה שצריך בכדי לעזור לכם.
חיים מן - עורך דין ומגשר
עו"ד חיים מן, 23 שנות ניסיון בעריכת דין, עריכת חוזים וליטיגציה. מגשר משפחה מוסמך ומגשר בתחום האזרחי.   
צור - גישור ובוררות
"צור" פעילה בקהילה ובתי משפט, ומשרד לגישור ובוררות ותיק בנהריה משנת 2001. ציפי מרכוס (מגשרת ובוררת)בוגרת קורס ניהול בתי אבות באוניברסיטת חיפה, וניהלה בעברה דיורים מוגנים. בוגרת קורס בוררים במוסד "יתרו" ליישוב סכסוכים,קורס גישור בסיסי ופרקטיקום בבית משפט השלום, וסכסוכי עבודה.רפי שרמן (מגשר ובורר) בעל תואר ראשון ושני של הטכניון בפקולטה להנדסה כימית,בוגר מכון סיון לניתוח מערכות מידע ומהנדס אבטחת איכות. בוגר קורס בוררים במוסד "יתרו" ליישוב סכסוכים,בוגר קורס גישור בסיסי ופרקטיקום בבית משפט השלום.גישור משפחתי וסכסוכי עבודה.
גיא אטיאס - עורך דין ומגשר
0723304206
1.5 קמ
אחרי שנים רבות של עבודה בעריכת דין בתחום המסחרי העסקי כשותף בכיר במשרד מוביל בחיפה, החלטתי להקדיש את חיי המקצועיים לתחום הגישור מתוך אמונה רבה בכך שאנשים צריכים לקחת אחריות על עתידם ולא להותיר לשופט לעשות כן במקומם. במיוחד נכון הדבר בתחום האישי (בגירושין) אך גם בתחומים אחרים. הניסיון הרב שצברתי, האישי והמקצועי, מנחה אותי בגישורים ומקנה לי כלים רבים לפתרון מחלוקות בין צדדים.
משה יפת מגשר
0723304203
1.5 קמ
משה יפת יועץ זוגי ומגשר מוסמך בגירושין                                                                                                                                                    עם נסיון רב ומקצוענות בתחום אני יודע שאין זוג לא מוצלח יש זוג לא מודרך שכ''א הוא ההפך הגמור מבן/ת הזוג אז סביר שיהיה איזה משבר בחיי הזוגיות  כדי למנועה או לטפל במשברים בחיי הזוגיות  צריכים להיות מודרכים ודרוכים  
איתן יעקובי - מגשר
0723304204
1.5 קמ
יליד קיבוץ ראש הנקרה וחבר קיבוץ עד לפני כ- 10 שנים. מגשר משפחתי לזוגות וגירושין, מגשר בתחום העסקי , בהתיישבות העובדת- קיבוצים ומושבים, כולל סוגיות בן ממשיך וירושות, סכסוכים בקהילה ותביעות קטנות. בוגר מנהל עסקים והכשרה בתחום הגישור במכללת גומא כולל פרקטיקום בבית משפט שלום חדרה , תביעות קטנות. אני מביא איתי הרבה הקשבה וסבלנות בשילוב ידע מקיף וניסיון חיים אשר ביחד יהוו בסיס להצלחת הגישור. מאמין כי בהדברות ושיתוף פעולה ניתן לגשר על פני כל מחלוקת באווירה נינוחה ועניינית.
גדעון אביבי - מגשר
הגעתי לתחום הגישור לאחר שנים רבות שבהם עשיתי עבודה של השתנות פנימית מעמיקה ומתוך רצון לעזור ליצור שינויי גם בחייהם של אחרים. אני מונע מהרצון לעזור להביא את המגושרים להגיע לפתרון שיתאים לשני הצדדים. אני מציע הליך גישור באווירה נינוחה וענינית,לפתרון מחלוקות וסכסוכים.תוך שימת דגש על התרת כל הקשרים ובניית יסודות חדשים לצמיחה משותפת עתידית או לפרידה מכובדת ומכבדת.
ברק נחשול - מגשר
0723304225
1.5 קמ
ניסיון של למעלה משלושים שנה בגישור לגווניו השונים, וזאת בנוסף ליידע וניסיון רב בניהול,חינוך,השכלה ותיאטרון
מאיר ברנר - מגשר
0723303014
1.5 קמ
מאיר ברנר מגשר מוסמך , מוכר ע'י בית המשפט  מצוי ובקיא בעולם העסקים בתחומים מגוונים מאז 1975. פעיל כסוכן ביטוח למעלה מ 30 שנים . מחזיק בתואר C.L.U לימודים גבוהים ביותר בביטוח חיים. חבר פעיל בתנועת הרוטרי שנים רבות . יו'ר עמותת בית הספר התיכון יעדים בכפר ביאליק . אוהב ומבין בבני אדם באשר הם.
רוצה שיחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
יינון יהל - מגשר
|
גיורא אלוני - עורך דין ומגשר
|
צור - גישור ובוררות
|
דרור כהן-אורגד - עורך דין ומגשר
|
בנצי כהנים - מגשר
|
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
|
גיא אטיאס - עורך דין ומגשר
|
דורון רביד - עורך דין ומגשר
|
איתן יעקובי - מגשר
|
חיים מן - עורך דין ומגשר
|
אילן יעקובוביץ, מגשר
|
דני כפרי - פסיכולוג ומגשר
|
ברק נחשול - מגשר
|
צילה שטיל - מגשרת
|
גדעון אביבי - מגשר
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם:

פתרון אידיאלי לשני הצדדים

כמובן שבכל מחלוקת שני הצדדים רוצים להגיע למצב של הסכמה ושביעות רצון, אולם בכדי להגיע לנקודה הזו, חשוב לבוא מנקודת מבט ניטראלית ולראות את התמונה בצורה הטובה והברורה ביותר. בדיוק לשם כך, מגשרים הם הפיתרון האידיאלי, שן, הם אלו שיובילו את הצדדים המעורבים במחלוקת להגעה לפשרה הטובה ביותר, וכל זאת תוך הכוונת השיחה לנקודות החשובים, מבלי להיות מעורבים בהחלטה עצמה, שכאמור הצדדים הם אלו שיחליטו. 

אתר מגשרים הוקם במטרה ברורה אחת שהינה: הענקת קורת גג אחת לכל המחפשים אחר מגשרים בארץ, מסיבות שונות. 
מגשרים מעניקה את שירותי הגישור בפריסה ארצית רחבה ללקוחות פרטיים ועסקיים ועושה זאת במצוינות יתרה, על ידי מגשרים מהשורה הראשונה בארץ.