סכסוכים הקשורים לתחום הנדל"ן נפוצים מאוד:

סכסוכים על רקע רכישת דירה, למשל: פרשנות שונה של תנאי ההסכם בין הרוכשים והמוכרים, או בין הקבלן לרוכשי הדירות. 
סכסוכים על רקע ליקויי בנייה או עבודות בנייה. למשל: בין הקבלן לרוכשי הדירות או בין הקבלן לקבלני משנה (קבלן מבצע).
סכסוכים בין בעלי דירה לשוכר
סכסוכים על רקע פירוק שותפות במקרקעין
סכסוכים על רקע ירושה. למשל: על רקע חלוקת נחלה במושב.
ועוד...

המגשרים שלנו
ורד פרימוב - עו"ד ומגשרת
052-9170815
1.5 קמ
עו"ד ורד פרימוב הינה מגשרת משפחה משנת 2000 ונחשבת לאחת המגשרות הותיקות והמקצועיות בארץ בכלל ובתחום גישור המשפחה בפרט
מוסכם - מרכז גישור ארצי
מוסכם הינו גוף הגישור הגדול היום בישראל המתמחה בגישור במשפחה,מוסכם הוקמה לפני כ3 שנים
אולין וינשטיין - עו"ד ומגשרת
052-9128220
1.5 קמ
אוולין נחשבת לאחת המגשרות הותיקות והטובות ביותר שיש היום,היא בוגרת תואר ביחסים בינלאומיים,תואר במשפטים ותואר בהסטוריה כללית,היא מגשרת כבר למעלה מ20 שנה
דליה עוזדור מגשרת
052-9172914
1.5 קמ
דליה הינה מגשרת בעלת נסיון רב בגישור משפחה,בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובעלת תואר שני בישוב סיכסוכים של אוניברסיטת בן גוריון,מומחית בהובלת שיחה משותפת ופתרון סיכסוכים.
רוזנבאום עידית - מגשרת
052-9171627
1.5 קמ
אידית הינה מגשרת המתמחה בגישור משפחה וגישור עסקי,לאידית שנים רבות בתחום והרבה תיקים הנסגרו בהצלחה
גדעון אביבי - מגשר
הגעתי לתחום הגישור לאחר שנים רבות שבהם עשיתי עבודה של השתנות פנימית מעמיקה ומתוך רצון לעזור ליצור שינויי גם בחייהם של אחרים. אני מונע מהרצון לעזור להביא את המגושרים להגיע לפתרון שיתאים לשני הצדדים. אני מציע הליך גישור באווירה נינוחה וענינית,לפתרון מחלוקות וסכסוכים.תוך שימת דגש על התרת כל הקשרים ובניית יסודות חדשים לצמיחה משותפת עתידית או לפרידה מכובדת ומכבדת.
דרור כהן-אורגד - עורך דין ומגשר
072-3303013
1.5 קמ
עו"ד כהן אורגד עו"ד מזה 18 שנה נוטריון ומגשר מסחרי ומשפחתי משנת 2001 .אני מאמין כי תפקידו של האדם להרבות את הטוב בעולם, לפיכך כשליחות הלכתי ללמוד משפטים. לאחר שנים בהם שימשתי רק כעו"ד אשר מרבה את הטוב עבור צד אחד. מצאתי לנכון להתעמק בנושא הגישור שמשמעותו מציאת פתרון יצירתי עבור שני הצדדים...
ימית בוקובזה - עורכת דין ומגשרת
072-3303009
1.5 קמ
"עו"ד ימית בוקובזה. בעלת משרד עו"ד משנת 2007. בוגרת קורס מאמנים ב"אימושן" ומאמנת אישית משנת 2008. מגשרת ובוררת. בעלת נסיון רב בגישורים מטעם המוסד הארצי לגישור על שם דוד רוטלוי של לשכת עוה"ד בישראל. מייסדת מרכז "חיבורים" לגישור." 
דורון רביד - עורך דין ומגשר
דורון רביד , עו"ד ותיק ומגשר משנת 2005, בוגר (LLB) אוניברסיטת תל אביב בלימודי משפטים, בעל ניסיון רב בתחום האזרחי -מסחרי. ניסיוני כעו"ד , המכיר ומבין את האלטרנטיבות המשפטיות, והרצון ליישב סכסוכים בדרך אחרת, מהווים יתרון משמעותי בגישור בין צדדים. הליך הגישור, המתבצע במקצועיות באווירה פתוחה, ומתוך כבוד הדדי ושיתוף פעולה, משיג את התוצאות הטובות ביותר לשני הצדדים. service available both in Hebrew and English
אמיר זימן - עורך דין ומגשר
עו"ד ומגשר מוסמך. עוסק בגישור עסקי, גישור משפחה (גישור זוגי, ירושות, גירושין), גירושין בשיתוף פעולה, גישור נדל"ן, גישור ביחסי עבודה ובבוררות. חבר הפורום ליישוב סכסוכים של לשכת עו"ד. מגשר מטעם בי"מ, לשכת עו"ד ומטעם מרכז הגישור של המרכז לשלטון מקומי. בעל ניסיון רב כמנהל מכירות וחוזים, כמנהל פרויקטים וכמנהל יחידה עסקית בתעשייה הביטחונית בתחומים של פיתוח עסקי, שיווק ומכירות, ניהול מו"מ והתקשרויות בארץ ובמדינות רבות בעולם, בעל ידע פיננסי, ראיה מערכתית והבנה הנדסית.
יינון יהל - מגשר
072-3303007
1.5 קמ
מגשר מנוסה וסבלני, המשלב גישה יחודית ויעילה ביותר (עם תוצאות מפתיעות ומיידיות) -לפתרון וישוב סכסוכים, בכל תחומי החיים. שמחתי הגדולה ביותר, בסיום גישור שבו הגיעו הצדדים להבנה וישוב המחלוקות בינהם - הוא לראות אותם לוחצים ידיים או אפילו מתחבקים. אתן/ם מוזמנים/ות לפגישת היכרות ראשונית,ללא כל התחייבות מוקדמת, על מנת להכיר, ללמוד מה הבעיות ולהתרשם ביחד איתי ובעזרתי.
המרכז הרב תחומי לגישור
רוצים להתגרש ולא יודעים היכן להתחיל? אפשר להתגרש נכון ובדרך שלכם. בהליך מהיר ובמחיר שפוי (נפשית וכלכלית). במרכז הרב תחומי לגישור פועלים למעלה מ-25 מגשרים מוסמכים ומומחים בתחום המשפחה והגירושין. הצוות המקצועי ילווה אתכם צעד אחר צעד בכל התהליך: הגעה להסכם, ליווי וייעוץ משפטי, ליווי פסיכולוגי ותיאום הורי, ויעוץ לכלכלת גירושין.
חיים מן - עורך דין ומגשר
עו"ד חיים מן, 23 שנות ניסיון בעריכת דין, עריכת חוזים וליטיגציה. מגשר משפחה מוסמך ומגשר בתחום האזרחי.   
שלומית בן שחר עידן - מגשרת
בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס גישור+פרקטיקום. בוגרת קורס גישור במשפחה. בעלת רישיון חוקר פרטי. חוקרת משטרה בדימוס. בעלת ידע משפטי הרלוונטי לגישור. השירות ניתן במשרדנו בחיפה. שירות יעיל, מקצועי ובמחיר סביר.
גלית קוניק-הופמן
0723304209
1.5 קמ
הגישור הינו דרך לפתרון סכסוכים וקונפליקטים באמצעות צד שלישי ניטרלי . כמגשרת, אני מחויבת לשני הצדדים בתהליך הגישור,והסכם נוצר רק בהסכמת הצדדים. חשיבות הגישור עולה בסכסוכים בעלי-אופי מתמשך, עבודה,שכנים ,עובד-מעביד ,ירושות ... כמגשרת התמחיתי מטעם משרד המשפטים בגישור קהילתי ובגישור בזקנה (יחסי אבות-ילדים,צוואות ,אחים ) וכן מגשרת באופן שוטף גם בתיקי תביעות קטנות שחלקם יכלו להימנע , אם הצדדים היו מקבלים עזרה בהדברות...
רוצה שיחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
אולין וינשטיין
|
ורד פרימוב
|
דליה עוזדור
|
רוזנבאום עידית
|
מוסכם
|
חיים מן - עורך דין ומגשר
|
חיבורים - מרכז גישור
|
דרור כהן-אורגד - עורך דין ומגשר
|
גדעון אביבי - מגשר
|
המרכז הרב תחומי לגישור
|
יינון יהל - מגשר
|
ימית בוקובזה - עורכת דין ומגשרת
|
אמיר זימן - עורך דין ומגשר
|
דורון רביד - עורך דין ומגשר
|
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם:

יתרונותיו של תחום הגישור בנדל

הגישור בנדל"ן מאפשר לצדדים לגבש הבנות ולערוך הסכם בזמן קצר.
בניגוד להליך המשפטי המתנהל מדיון לדיון, תוך הבאת ראיות ועדים והמותיר את הצדדים מותשים, הליך הגישור בנדל"ן מוביל את הצדדים להשלמת העסקה תוך מס' פגישות. 
הגישור בנדל"ן מונע הוצאת כספים מיותרת על עורכי דין, הוצאות משפט וכל הוצאה אחרת שהיא פועל יוצא של עיכוב העיסקה (למשל במקרה שהקבלן לא עומד בהתחייבויותיו נאלצים הקונים לעיתים לשכור דירה עד לקבלת הדירה מידי הקבלן). 
הגישור בנדל"ן מונע פגיעה במוניטין של הצדדים המתכתשים בין כותלי בית המשפט. המגשר מנהל הליך דיסקרטי וחסוי שיאנו יוצר כל נזק תדמיתי.

הגישור בנדל"ן הוא כלי חשוב הן לבעלי עסקים שזהו תחום עיסוקם והן לאנשים פרטיים המעוניינים בסיומה המהיר של העיסקה לטובתם.

המגשרים בתחום זה מציגים בפניכם את מומחיותם. תוכלו לפנות אליהם להתייעצות ולהיעזר בשירותיהם לשביעות רצונכם.