ישנם גורמים שונים לקשיים במערכת יחסים זוגית.
חלק מן הבעיות בחיי הזוג נובעות מאי הסכמות בנוגע לנושאים הקשורים בחייהם המשותפים (חינוך הילדים, החלטות הנוגעות בכסף, מין, עבודה, יציאה לבילויים וכו').
כשלים נוספים, ואולי הנפוצים ביותר בחיי הזוג, קשורים בתקשורת ביניהם. כמה פעמים אנו מרגישים כי אמרנו את המילה הלא נכונה בזמן הלא נכון. כמה פעמים הפך ויכוח על נושא ל"שבירת כלים". כמה פעמים איבדנו פרופורציה? 
בעיות אחרות במערכת היחסים עלולות להיגרם ממצבו הנפשי של אחד מבני הזוג או שניהם, על רקע הזוגיות, או בשל נושא אחר המטריד אותם שמשפיע על הזוגיות.
קשיים על רקע מערכת יחסים לא טובה מובילה לתוצאות לא נעימות: מתחים, מריבות, חוסר סיפוק, צער, ריקנות, בלבול, יחס עוין, התעלמות הדדית, ירידת תפוקה בעבודה, חרדות ועוד. תחשבו אתם, כמה לא נעים וכמה אנרגיה מתבזבזת בויכוח אחד קטן עם בן הזוג. ולחיות כך כל הזמן?!!

המגשרים שלנו
אולין וינשטיין - עו"ד ומגשרת
052-9128220
1.5 קמ
אוולין נחשבת לאחת המגשרות הותיקות והטובות ביותר שיש היום,היא בוגרת תואר ביחסים בינלאומיים,תואר במשפטים ותואר בהסטוריה כללית,היא מגשרת כבר למעלה מ20 שנה
דליה עוזדור מגשרת
052-9172914
1.5 קמ
דליה הינה מגשרת בעלת נסיון רב בגישור משפחה,בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובעלת תואר שני בישוב סיכסוכים של אוניברסיטת בן גוריון,מומחית בהובלת שיחה משותפת ופתרון סיכסוכים.
ורד פרימוב - עו"ד ומגשרת
052-9170815
1.5 קמ
עו"ד ורד פרימוב הינה מגשרת משפחה משנת 2000 ונחשבת לאחת המגשרות הותיקות והמקצועיות בארץ בכלל ובתחום גישור המשפחה בפרט
מוסכם - מרכז גישור ארצי
מוסכם הינו גוף הגישור הגדול היום בישראל המתמחה בגישור במשפחה,מוסכם הוקמה לפני כ3 שנים
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
072-3304202
1.5 קמ
מאיה הינה עו"ד ומגשרת העוסקת בגישור למעלה מ10 שנים בהצלחה מרובה,מאיה מגשרת סבלנית הרואה את טובת הילדים והמשפחה כערך עליון בתהליך הגישור,מאיה סיימה מאות תיקי גישור בהצלחה מרובה. שירותי גישור - עו"ד מאיה שפירא, מתמחה בגישור פנים ארגוני והרצאות לארגונים בתחום הגישור והשפה הגישורית.  
רוזנבאום עידית - מגשרת
052-9171627
1.5 קמ
אידית הינה מגשרת המתמחה בגישור משפחה וגישור עסקי,לאידית שנים רבות בתחום והרבה תיקים הנסגרו בהצלחה
אביב גבע - עורך דין ומגשר
0723303015
1.5 קמ
עו"ד אביב גבע – מרצה לגישור ובעל תואר שני במשפטים עם התמחות בגישור ויישוב סכסוכים.  גם טרם המצאת האוניברסיטה היו מגשרים בעולם, מגשרים טבעיים שאנשים היו פונים אליהם יחד כי ידעו שיש להם את היכולת להבין אותם, לרדת לשורש הבעיה, ולפרק אותה לחלקים שלה על-מנת שיהיה אפשר לדרוש מהצד השני להתייחס, לתקן, לפצות, ולסגור את הסכסוך על הצד הטוב ביותר. פנו אליי ותגלו שיש לי את מה שצריך בכדי לעזור לכם.
שלומית בן שחר עידן - מגשרת
בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס גישור+פרקטיקום. בוגרת קורס גישור במשפחה. בעלת רישיון חוקר פרטי. חוקרת משטרה בדימוס. בעלת ידע משפטי הרלוונטי לגישור. השירות ניתן במשרדנו בחיפה. שירות יעיל, מקצועי ובמחיר סביר.
ימית בוקובזה - עורכת דין ומגשרת
072-3303009
1.5 קמ
"עו"ד ימית בוקובזה. בעלת משרד עו"ד משנת 2007. בוגרת קורס מאמנים ב"אימושן" ומאמנת אישית משנת 2008. מגשרת ובוררת. בעלת נסיון רב בגישורים מטעם המוסד הארצי לגישור על שם דוד רוטלוי של לשכת עוה"ד בישראל. מייסדת מרכז "חיבורים" לגישור." 
צילה שטיל - מגשרת
0723304249
1.5 קמ
צילה שטיל מגשרת מקצועית בתחום היחסים המשפחתיים:בין בני זוג (הסכמי ממון וגירושין), בני משפחה מורחבת (הורים מבוגרים וילדים, סכסוכי ירושה), ושותפים עסקיים.  
אפרת אלמוג - מגשרת
אפרת אלמוג, מגשרת מוסמכת ובעלת בית הספר להכשרת מגשרים "אפרת -גישור מא' ועד ת'". דוקטורנטית במחלקה לניהול מו"מ ויישוב סכסוכים, ונציגת ציבור. בעלת ניסיון רב בתחום הגישור והבוררות. שירותי הגישור ניתנים בסניפים: מרכז דרום וצפון.
אילנית האס-ארד - עורכת דין ומגשרת
0723304211
1.5 קמ
נשואה ואמא ל-3 ילדים, מתגוררת באיזור השרון. מגשרת מוסמכת למשפחה, בוגרת תואר ראשון (LLB) במשפטים.הנחת העבודה שלי היא שבדרך גישור /הידברות ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר מחוץ לכותלי בית המשפט ולחסוך  לכם בזמן ובעלויות כספיות. כדרכי ,לפני הכל אלמד את הסיפור האישי שלכם לפרטי פרטים על מנת לקבל תמונה רחבה ככל שניתן כבר מן הרגע הראשון כשלאורך כל ההליך אשמור על איזון ועל הוגנות בין שניכם ועל דיסקרטיות במקרים המתאימים.
אילן יעקובוביץ, מגשר
072-3304236
1.5 קמ
אתם יכולים להתגרש מהר, בזול וללא נזקים מיותרים. אתם יכולים להתגרש כך ששניכם מנצחים - שניכם מקבלים את המקסימום ממה שחשוב לכם. זה יכול לקרות ללא פגיעה מיותרת בילדים. באופן שמשאיר אתכם עם עוצמה לבנות את המשך החיים שלכם בנפרד ומאפשר לכם להמשיך לתקשר ולתפקד כהורים לילדים שלכם. מה נדרש כדי שכל זה יוכל לקרות?
ברק נחשול - מגשר
0723304225
1.5 קמ
ניסיון של למעלה משלושים שנה בגישור לגווניו השונים, וזאת בנוסף ליידע וניסיון רב בניהול,חינוך,השכלה ותיאטרון
ניר תל-פז מגשר ובורר
ההחלטה על הפרידה הנפשית והפיזית בסופו של דבר, יוצרים תקופה קשה של מתחים רגשיים בין בני הזוג, אוירה טעונה, בלבול, תחושה של אובדן, התמודדות עם מצבם הנפשי של הילדים, שינויים כלכליים, שינוי במבנה המשפחה, שינוי במקום המגורים, שינוי בתקשורת בין בני הזוג ועוד ועוד...
רוצה שיחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
ורד פרימוב
|
אולין וינשטיין
|
רוזנבאום עידית
|
מוסכם
|
דליה עוזדור
|
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
|
מיטל אברמוביץ פכטר - מגשרת
|
אביב גבע - עורך דין ומגשר
|
זהר רואימי - עורכת דין ומגשרת
|
אמיר זימן - עורך דין ומגשר
|
סוזן זיידל - מגשרת
|
בנצי כהנים - מגשר
|
אולה הר ניר - מגשרת
|
אילן יעקובוביץ, מגשר
|
צבי חיימוביץ - מגשר
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם: