קונפליקטים וסכסוכים משפחתיים קיימים ברמה זו או אחרת בכל משפחה. 

ויכוחים ומריבות בתוך המשפחה על נושאים שונים הם טבעיים ומוכרים לכולם, למשל: מריבות על רקע הכנת שיעורים, חזרה שעת החזרה הביתה, השתתפות ההורים בקניית דירה לילדם, מריבה בין אחים על מטלות הבית, מחלוקות על רקע טיפול בהורים קשישים וכו'.

המגשרים שלנו
מוסכם - מרכז גישור ארצי
מוסכם הינו גוף הגישור הגדול היום בישראל המתמחה בגישור במשפחה,מוסכם הוקמה לפני כ3 שנים
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
072-3304202
1.5 קמ
מאיה הינה עו"ד ומגשרת העוסקת בגישור למעלה מ10 שנים בהצלחה מרובה,מאיה מגשרת סבלנית הרואה את טובת הילדים והמשפחה כערך עליון בתהליך הגישור,מאיה סיימה מאות תיקי גישור בהצלחה מרובה. שירותי גישור - עו"ד מאיה שפירא, מתמחה בגישור פנים ארגוני והרצאות לארגונים בתחום הגישור והשפה הגישורית.  
אולין וינשטיין - עו"ד ומגשרת
052-9128220
1.5 קמ
אוולין נחשבת לאחת המגשרות הותיקות והטובות ביותר שיש היום,היא בוגרת תואר ביחסים בינלאומיים,תואר במשפטים ותואר בהסטוריה כללית,היא מגשרת כבר למעלה מ20 שנה
רוזנבאום עידית - מגשרת
052-9171627
1.5 קמ
אידית הינה מגשרת המתמחה בגישור משפחה וגישור עסקי,לאידית שנים רבות בתחום והרבה תיקים הנסגרו בהצלחה
ורד פרימוב - עו"ד ומגשרת
052-9170815
1.5 קמ
עו"ד ורד פרימוב הינה מגשרת משפחה משנת 2000 ונחשבת לאחת המגשרות הותיקות והמקצועיות בארץ בכלל ובתחום גישור המשפחה בפרט
דליה עוזדור מגשרת
052-9172914
1.5 קמ
דליה הינה מגשרת בעלת נסיון רב בגישור משפחה,בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובעלת תואר שני בישוב סיכסוכים של אוניברסיטת בן גוריון,מומחית בהובלת שיחה משותפת ופתרון סיכסוכים.
שלומית בן שחר עידן - מגשרת
בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה. בוגרת קורס גישור+פרקטיקום. בוגרת קורס גישור במשפחה. בעלת רישיון חוקר פרטי. חוקרת משטרה בדימוס. בעלת ידע משפטי הרלוונטי לגישור. השירות ניתן במשרדנו בחיפה. שירות יעיל, מקצועי ובמחיר סביר.
אווה ענבר שדה - עורכת דין ומגשרת
072-3303018
1.5 קמ
בוגרת הפקולטה למשפטים, אונ' בר אילן תואר ראשון ושני במסלול גישור בהצטיינות, מומחית בדיני משפחה, מנחת קבוצות ומגשרת במשפחה מוסמכת. בעלת ניסיון רב של מעל 14 שנים כעו"ד בבתי המשפט ובבתי הדין הרבניים, בתחום דיני המשפחה, הגישור והמו"מ, והנחיית קבוצות. דרכי היא דרך השלום, כפי שנאמר:" על שלושה דברים העולם עומד. על האמת, על הדין ועל השלום, שנאמר: "אמת ומשפט שלום שפטו בשעריכם"משנה אבות, פרק א, משנה יח
צור - גישור ובוררות
"צור" פעילה בקהילה ובתי משפט, ומשרד לגישור ובוררות ותיק בנהריה משנת 2001. ציפי מרכוס (מגשרת ובוררת)בוגרת קורס ניהול בתי אבות באוניברסיטת חיפה, וניהלה בעברה דיורים מוגנים. בוגרת קורס בוררים במוסד "יתרו" ליישוב סכסוכים,קורס גישור בסיסי ופרקטיקום בבית משפט השלום, וסכסוכי עבודה.רפי שרמן (מגשר ובורר) בעל תואר ראשון ושני של הטכניון בפקולטה להנדסה כימית,בוגר מכון סיון לניתוח מערכות מידע ומהנדס אבטחת איכות. בוגר קורס בוררים במוסד "יתרו" ליישוב סכסוכים,בוגר קורס גישור בסיסי ופרקטיקום בבית משפט השלום.גישור משפחתי וסכסוכי עבודה.
יעל ברגר - מגשרת
0723304210
1.5 קמ
מגשרת מוסמכת מטעם הנהלת בתי המשפט, חברה בלשכת המגשרים של ישראל ,מתנדבת במרכז גישור בקהילה קריית אונו ומייסדת מרכז "חיבורים" לגישור.  מציעה הליך גישורי נעים ומזמין, פתרון מחלוקות וסכסוכים תוך שימת דגש על התרת כל הקשרים עד לאחרון שבהם ובניית יסודות חדשים לצמיחה משותפת עתידית .  התמחות בתחום העסקי, כלכלי, מסחרי, שיווקי, קניין רוחני, לשון הרע, סכסוכי שכנים בקהילה,דיני עבודה, תביעות קטנות, נזיקין ועוד. 
גדעון אביבי - מגשר
הגעתי לתחום הגישור לאחר שנים רבות שבהם עשיתי עבודה של השתנות פנימית מעמיקה ומתוך רצון לעזור ליצור שינויי גם בחייהם של אחרים. אני מונע מהרצון לעזור להביא את המגושרים להגיע לפתרון שיתאים לשני הצדדים. אני מציע הליך גישור באווירה נינוחה וענינית,לפתרון מחלוקות וסכסוכים.תוך שימת דגש על התרת כל הקשרים ובניית יסודות חדשים לצמיחה משותפת עתידית או לפרידה מכובדת ומכבדת.
חיים מן - עורך דין ומגשר
עו"ד חיים מן, 23 שנות ניסיון בעריכת דין, עריכת חוזים וליטיגציה. מגשר משפחה מוסמך ומגשר בתחום האזרחי.   
ימית בוקובזה - עורכת דין ומגשרת
072-3303009
1.5 קמ
"עו"ד ימית בוקובזה. בעלת משרד עו"ד משנת 2007. בוגרת קורס מאמנים ב"אימושן" ומאמנת אישית משנת 2008. מגשרת ובוררת. בעלת נסיון רב בגישורים מטעם המוסד הארצי לגישור על שם דוד רוטלוי של לשכת עוה"ד בישראל. מייסדת מרכז "חיבורים" לגישור." 
איריס אבידן - מגשרת
בוגרת תואר ראשון בסוציולוגיה ובמדעי המדינה – מאוניברסיטת בר אילן. בוגרת תואר שני MBA במנהל עסקים – מאוניברסיטת בר אילן. בוגרת תואר שני MA במשפטים – מאוניברסיטת בר אילן. בוגרת קורס גישור, פרקטיקום בגישור, קורס גישור במשפחה. תחומי התמחות: גישורים מסחריים, גישורים משפחתיים (סכסוכים משפחתיים וגירושין), גישורים בעסק משפחתי.
אפרת אלמוג - מגשרת
אפרת אלמוג, מגשרת מוסמכת ובעלת בית הספר להכשרת מגשרים "אפרת -גישור מא' ועד ת'". דוקטורנטית במחלקה לניהול מו"מ ויישוב סכסוכים, ונציגת ציבור. בעלת ניסיון רב בתחום הגישור והבוררות. שירותי הגישור ניתנים בסניפים: מרכז דרום וצפון.
רוצה שיחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
דליה עוזדור
|
מוסכם
|
ורד פרימוב
|
מאיה שפירא - עורכת דין ומגשרת
|
רוזנבאום עידית
|
אולין וינשטיין
|
אילן יעקובוביץ, מגשר
|
גיא אטיאס - עורך דין ומגשר
|
גדעון אביבי - מגשר
|
המרכז הרב תחומי לגישור
|
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
|
איתן יעקובי - מגשר
|
ברק נחשול - מגשר
|
ימית בוקובזה - עורכת דין ומגשרת
|
ציפי יום טוב - מגשרת
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם:

גישור משפחתי וירושות

גישור בתחום הירושות הוא נפוץ וחשבנו להקדיש לו פרק מיוחד. צדדים רבים המסוכסכים על רקע זה בוחרים בדרך של פנייה לערכאות משפטיות, לכן יש מקום להסביר כי קיימת אלטרנטיבה ייחודית לתחום זה המסדירה את הנושא ומאפשרת הגעה להסכם לא כיריבים אלא כבני משפחה.

כאשר המשפחה מתכנסת לחלוקת הירושה היא נסמכת על צוואתו של הנפטר, ובהעדר צוואה, על לשון החוק. הנושא עלול להעלות על פני השטח סיבות שונות לסכסוכים ומחלוקות, הקשורים לאינטרסים שונים של הצדדים (בן הזוג, הורים, אחים, ילדים, בן זוג שנישא למנוח בנישואים שניים שהילדים לא מקבלים וכו'). 

הגישור בענייני ירושה הוא הליך המאפשר התייחסות למחלוקת בין הצדדים (לרוב יותר משני צדדים) על כלל היבטיה. הן לפן הכספי וחלוקת הרכוש והן לפן הרגשי המלווה כמעט כל סכסוך משפחתי, ושאינו בא לידי ביטוי בבית המשפט.

מילה אישית לצדדים המסוכסכים
אנו מודעים לכך כי הסכסוך ביניכם לבין בן או בני המשפחה הוא לא קל רגשית. אנו מציעים לכם חלופה אמיתית ונכונה כך שנושאי המחלוקת יפתרו אך לא בדרך של החלטת צד שלישי, אלא בדרך של מעורבות אישית בהליך נעים קצר ויעיל שיבטא את הנחוץ והחשוב לכם. הגישור המשפחתי יסייע לכם אף לבנות מחדש ולשקם את הקשר.

גישור במשפחה עבור סכסוך שעל רקע קיפוח רגשי

גישור משפחתי עוסק בהתקנת שלום בין הצדדים בנושאים שונים, על סוגי רקע שונים. סכסוכים משפחתיים יכולים להתפתח מסיבות רבות. תחושת קיפוח בין אחים יכולה להיווצר מסיבות רבות, ובמשך השנים אחד האחים מרגיש שהאחר "מקבל" יותר, והוא אינו מצליח להתגבר על תחושת הקיפוח. כדי לשקם את היחסים בין האחים נדרשת התערבות של גורם מקצועי כמו פסיכולוג או פתרון כמוגישור משפחתי. באתר מגשרים אנשי מקצוע שעוסקים בתחום של גישור משפחתי יכולים לסייע למשפחות שבהן קיימים סכסוכים שעל רקע קיפוח רגשי. גישור במשפחה ע"י מגשר עשוי לשקם את היחסים בין אחים שמנסים להתגבר על תחושות של קיפוח רגשי.

גישור במשפחה עבור סכסוך שעל רקע גירושים בין ההורים

הנושא של גירושים במשפחה אינו קל עבור אף אחד מהמעורבים. לא לבני הזוג המתגרשים ולא לילדיהם שנקלעים לתוך המחלוקת הקשה שבין ההורים. פרט לחלוקת הרכוש בעת תהליך של גירושים, קיימת גם חלוקה במשמורת על הילדים. בתוך הקלחת של וויכוחים והטחת האשמות אחד בשני, הקן המשפחתי הולך ומתפורר, והנפגעים העיקריים במחלוקת הקשה בין ההורים, הם הילדים. גישור משפחתי במקרה הזה, עשוי לסייע רבות לשמירה על התא המשפחתי גם לאחר הפירוד הסופי בין ההורים. באתר מגשרים תוכלו למצוא מגשרים בעלי ניסיון רב בתחום של גישור במשפחה, ובכך לצמצם בצורה משמעותית את הפגיעה במרקם העדין אך החשוב מאד, של מערכת היחסים שלכם עם ילדיכם, שנמצאים בטווח ואינם יודעים כיצד לנהוג כשההורים נלחמים אחד בשני.

גישור במשפחה עבור סכסוך שעל רקע חלוקת ירושה

גישור משפחתי בעקבות סכסוך על רקע חלוקת ירושה הינו נפוץ בימינו וכמעט ואין משפחה שלא נוצר בה סכסוך בין היורשים בעקבות צו ירושה. במצב כזה ניתן לפנות לאתר מגשרים ולבקש סיוע מקצועי מאחד המגשרים בנושא של גישור משפחתי כדי להציל את היחסים בתוך המשפחה מבלי שהם יזדקקו להגיע לערכות משפטיות ולהפוך את הסכסוך הפנימי במשפחה לנושא פומבי.