קונפליקטים וסכסוכים הם "אורחים" שגרתיים במקומות עבודה ציבוריים ופרטיים. 
מקום עבודה מהווה כר נוח לעימותים וסכסוכים, בין עובדים לעמיתיהם ובין מנהלים לעובדים. 
הסיבות לקונפליקטים הן רבות ומגוונות: שינויים בתהליכי העבודה, חלוקת מטלות של המנהל הנתפסת כלא הוגנת, תקשורת לקויה בין הצדדים, מאבק על אותו חלק בעוגה (למשל: מכרז לתפקיד שעובדים רבים ניגשים אליו), חוסר אמון (בין העובדים ובינם כלפי הארגון), תחרות בין עובדים ובין מחלקות, מאבקים על כוח וסמכות, סכסוכים על רקע מקצועי ועוד.

המגשרים שלנו
מוסכם - מרכז גישור ארצי
מוסכם הינו גוף הגישור הגדול היום בישראל המתמחה בגישור במשפחה,מוסכם הוקמה לפני כ3 שנים
רוזנבאום עידית - מגשרת
052-9171627
1.5 קמ
אידית הינה מגשרת המתמחה בגישור משפחה וגישור עסקי,לאידית שנים רבות בתחום והרבה תיקים הנסגרו בהצלחה
ורד פרימוב - עו"ד ומגשרת
052-9170815
1.5 קמ
עו"ד ורד פרימוב הינה מגשרת משפחה משנת 2000 ונחשבת לאחת המגשרות הותיקות והמקצועיות בארץ בכלל ובתחום גישור המשפחה בפרט
דליה עוזדור מגשרת
052-9172914
1.5 קמ
דליה הינה מגשרת בעלת נסיון רב בגישור משפחה,בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובעלת תואר שני בישוב סיכסוכים של אוניברסיטת בן גוריון,מומחית בהובלת שיחה משותפת ופתרון סיכסוכים.
אולין וינשטיין - עו"ד ומגשרת
052-9128220
1.5 קמ
אוולין נחשבת לאחת המגשרות הותיקות והטובות ביותר שיש היום,היא בוגרת תואר ביחסים בינלאומיים,תואר במשפטים ותואר בהסטוריה כללית,היא מגשרת כבר למעלה מ20 שנה
צבי חיימוביץ - מגשר
שרותי גישור - צבי חיימוביץ, מגשר מוסמך בעל תואר LLB במשפטים, בשלבי סיום לתואר שני במשפטים. בוגר קורס גישור כללי -מכללת גומא. בוגר קורס גישור משפחה - לשכת עורכי הדין. בוגר קורס ירושה ומשפחה עומק - לשכת עורכי הדין (כל הקורסים מוכרים ע"י לשכת עורכי הדין ובתי המשפט). מגשר בסכסוכים משפחתיים, בן שכנים, וסכסוכים בקהילה.עובד במשרד עורכי דין בהוד השרון
דני כפרי - פסיכולוג ומגשר
כל סכסוך מלווה בדרך כלל בכאב רב, חרדה, כעס, רגשות אשם. גישור מוצלח יביא לפתרון מהיר ויעיל (וגם זול יחסית) של נקודות המחלוקת, יפחית ככל שניתן את הרגשות הקשים יחד עם מתן ביטוי אוטנטי לרגשות, לכבוד ולצרכים של כל אחד מהצדדים.  לגישור אני מביא את לימודי הפסיכולוגיה יחד עם ניסיון חיים עשיר ורלוונטי: פסיכולוג ארגוני ותעסוקתי מומחה, לימודי פסיכותרפיה וטיפול זוגי ופרטני, גישור משפחתי וכן ניסיון רב בפתרון קונפליקטים פנים ארגוניים ובתחום של יחסי עבודה.
מאיר ברנר - מגשר
0723303014
1.5 קמ
מאיר ברנר מגשר מוסמך , מוכר ע'י בית המשפט  מצוי ובקיא בעולם העסקים בתחומים מגוונים מאז 1975. פעיל כסוכן ביטוח למעלה מ 30 שנים . מחזיק בתואר C.L.U לימודים גבוהים ביותר בביטוח חיים. חבר פעיל בתנועת הרוטרי שנים רבות . יו'ר עמותת בית הספר התיכון יעדים בכפר ביאליק . אוהב ומבין בבני אדם באשר הם.
אפרת אלמוג - מגשרת
אפרת אלמוג, מגשרת מוסמכת ובעלת בית הספר להכשרת מגשרים "אפרת -גישור מא' ועד ת'". דוקטורנטית במחלקה לניהול מו"מ ויישוב סכסוכים, ונציגת ציבור. בעלת ניסיון רב בתחום הגישור והבוררות. שירותי הגישור ניתנים בסניפים: מרכז דרום וצפון.
יעל ברגר - מגשרת
0723304210
1.5 קמ
מגשרת מוסמכת מטעם הנהלת בתי המשפט, חברה בלשכת המגשרים של ישראל ,מתנדבת במרכז גישור בקהילה קריית אונו ומייסדת מרכז "חיבורים" לגישור.  מציעה הליך גישורי נעים ומזמין, פתרון מחלוקות וסכסוכים תוך שימת דגש על התרת כל הקשרים עד לאחרון שבהם ובניית יסודות חדשים לצמיחה משותפת עתידית .  התמחות בתחום העסקי, כלכלי, מסחרי, שיווקי, קניין רוחני, לשון הרע, סכסוכי שכנים בקהילה,דיני עבודה, תביעות קטנות, נזיקין ועוד. 
דורון רביד - עורך דין ומגשר
דורון רביד , עו"ד ותיק ומגשר משנת 2005, בוגר (LLB) אוניברסיטת תל אביב בלימודי משפטים, בעל ניסיון רב בתחום האזרחי -מסחרי. ניסיוני כעו"ד , המכיר ומבין את האלטרנטיבות המשפטיות, והרצון ליישב סכסוכים בדרך אחרת, מהווים יתרון משמעותי בגישור בין צדדים. הליך הגישור, המתבצע במקצועיות באווירה פתוחה, ומתוך כבוד הדדי ושיתוף פעולה, משיג את התוצאות הטובות ביותר לשני הצדדים. service available both in Hebrew and English
דר שרונה מנדל - מגשרת
072-3303017
1.5 קמ
אני מאמינה שמשפחה עם ילדים שעוברת תהליך של גירושין, נשארת משפחה, גם אחרי הגירושין. זוהי משפחה אחרת עם שני משקי בית נפרדים עם כללים שונים, אבל בני הזוג יהיו תמיד הורי ילדיהם. לכן חשוב שתהליך הגירושין והסכם הגירושין יהיו בהסכמה, בשיתוף פעולה ועם מבט קדימה. ד"ר שרונה מנדל Ph.D בעבודה סוציאלית (2003). בעלת ניסיון רב בעבודה עם משפחות וילדים בשרות הציבורי עם התמחות בנושא הגירושין. מגשרת מוסמכת ע"י בית המשפט ויועצת בגירושין בשיתוף פעולה. עוסקת בישוב סכסוכים בתוך המשפחה, על דורותיה (ירושה, יחסי הורים ילדים והגיל השלישי)
משה יפת מגשר
0723304203
1.5 קמ
משה יפת יועץ זוגי ומגשר מוסמך בגירושין                                                                                                                                                    עם נסיון רב ומקצוענות בתחום אני יודע שאין זוג לא מוצלח יש זוג לא מודרך שכ''א הוא ההפך הגמור מבן/ת הזוג אז סביר שיהיה איזה משבר בחיי הזוגיות  כדי למנועה או לטפל במשברים בחיי הזוגיות  צריכים להיות מודרכים ודרוכים  
דרור כהן-אורגד - עורך דין ומגשר
072-3303013
1.5 קמ
עו"ד כהן אורגד עו"ד מזה 18 שנה נוטריון ומגשר מסחרי ומשפחתי משנת 2001 .אני מאמין כי תפקידו של האדם להרבות את הטוב בעולם, לפיכך כשליחות הלכתי ללמוד משפטים. לאחר שנים בהם שימשתי רק כעו"ד אשר מרבה את הטוב עבור צד אחד. מצאתי לנכון להתעמק בנושא הגישור שמשמעותו מציאת פתרון יצירתי עבור שני הצדדים...
אביב גבע - עורך דין ומגשר
0723303015
1.5 קמ
עו"ד אביב גבע – מרצה לגישור ובעל תואר שני במשפטים עם התמחות בגישור ויישוב סכסוכים.  גם טרם המצאת האוניברסיטה היו מגשרים בעולם, מגשרים טבעיים שאנשים היו פונים אליהם יחד כי ידעו שיש להם את היכולת להבין אותם, לרדת לשורש הבעיה, ולפרק אותה לחלקים שלה על-מנת שיהיה אפשר לדרוש מהצד השני להתייחס, לתקן, לפצות, ולסגור את הסכסוך על הצד הטוב ביותר. פנו אליי ותגלו שיש לי את מה שצריך בכדי לעזור לכם.
רוצה שיחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
רוזנבאום עידית
|
מוסכם
|
ורד פרימוב
|
דליה עוזדור
|
אולין וינשטיין
|
גיורא אלוני - עורך דין ומגשר
|
בנצי כהנים - מגשר
|
אביב גבע - עורך דין ומגשר
|
חיבורים - מרכז גישור
|
דרור כהן-אורגד - עורך דין ומגשר
|
דורון זיסו - עורך דין ומגשר
|
המרכז הרב תחומי לגישור
|
צבי חיימוביץ - מגשר
|
אפרת אלמוג - מגשרת
|
גדעון אביבי - מגשר
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם:

הליך הגישור בסיום יחסי העבודה

הליך זה מהווה אלטרנטיבה מוכרת וטובה להליך המשפטי. במקרים רבים סיום יחסי עבודה אינו פשוט. מלבד ההיבטים המשפטיים הקשורים בדיני העבודה, שעניינם הסדרת זכויות וחובות הצדדים מכוח החוקים, הפסיקה וההסכמים, כגון פיצויי פיטורין, ימי חופשה, פנסיה, איסור תחרות ועוד, הוא מערב גם היבטים רגשיים לא קלים: כעס, מתחים, ולעיתים אף תחושת מועקה ובגידה, על רקע עזיבת מקום העבודה. הן מבחינת העובד והן מבחינת המעביד מדובר ב"בן בית" שהופך ל"יריב".

סיום יחסי עבודה המלווה בתחושות אלה, מלבד היותו בלתי נעים ובלתי רצוי כשלעצמו, עלול להביא "לחלחול" התחושות בקרב העובדים שנותרו במקום העבודה, אשר עשויים להתקומם כנגד פעולה העלולה להיחשב בעיניהם כעוול, או לחשוש למקומם, למעמדם, ולפרנסתם, במקום העבודה או לאחר סיום יחסי העבודה.

בנוסף, הן העובד והן המעביד יעדיפו על פי רוב להימנע ממצב של יריבות משפטית בערכאות, בשל הפגיעה הכמעט בלתי נמנעת במוניטין של הצדדים. המעסיק והעובד כאחד יעדיפו, במצב הדברים הרגיל, להיפרד 'בחיוך ולחיצת יד', ולשמש ממליצים חיוביים, האחד כלפי האחר, דבר שאין בו כדי לפגוע במי מהצדדים. מובן שלא זה המצב כאשר ישנו סכסוך, שמטבעו מוביל להכפשות הדדיות.

סיבה נוספת ומוכרת יותר לרצון להימנע מדיונים בערכאות היא התמשכותם של הדיונים, הכרוכה בהכרח באובדן זמן וכסף, ובפרט לאור אי ודאות התוצאה.

הליך הגישור ביחסי עבודה הוא קצר, זול, יעיל, מנטרל על פי רוב את התחושות הרעות והמועקות, כשלצדדים וודאות או לפחות שליטה מוחלטת על תוצאת ההליך, המותנית בהסכמתם.

המלצתנו לארגונים פרטיים וציבוריים להיעזר בשירותי הגישור של מגשרים המתמחים בתחום זה, ללמידת והטמעת הגישור ככלי למניעת קונפליקטים וככלי יעיל ליישוב סכסוכים פנים ארגוניים. כמו כן אנו ממליצים לצרף לארגונכם מגשר מוסמך לגישורים בפועל, הן ליישוב סכסוכים פנים ארגוניים והן ליישוב סכסוכים הקשורים לסיום יחסי עובד-מעביד.